Motorola 20

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola 20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Ronald 15-09-2022

Teleurstelling

Geschreven voor: Motorola 20

Ik heb deze telefoon gekocht na 2 jaar een Moto G 5G te hebben gehad. Qua specificaties zag hij er prima uit, 8Gb intern geheugen, 256Gb opslag, snellere processor en een camera met 108 megapixel. Maar wat een teleurstelling is de camera. Het is bijna onmogelijk er een scherpe foto mee te maken. En als je de camera ergens opzet en met de timer een foto neemt, zodat je zeker weet dat er geen bewegingsonscherpte kan zijn, is de kwaliteit van de foto nog beduidend minder (onscherp en met ruis) dan met de Moto G 5G. De rest van de telefoon werkt prima, snel, veel opslag, maar doordat de foto's echt ondermaats zijn kan ik de telefoon niemand aanbevelen (tenzij foto's maken niet belangrijk voor je is).

Pluspunten

• Veel intern geheugen en opslag
  • Snelle telefoon

Minpunten

• Slechte camera (onscherpe foto's)
  • Accu gaat snel leeg ook bij niet intensief gebruik

p********@h********** 16-06-2022

Uitstekende keuze.

Geschreven voor: Motorola 20

Vanwege de kwaliteit/prijs verhouding voor deze smartphone gekozen. Veel mogelijkheden en alles werkt naar wens.
Door de 8 GB werkgeheugen lekker soepel en snel.
Foto's zijn van top kwaliteit en mogelijkheden te over.
Alleen de batterij tijd had ik iets meer van verwacht, ook omdat dit mijn 3e Motorola is, deze moet echt dagelijks worden opgeladen terwijl de andere types meest eens in de 2 a 3 dagen moesten worden opgeladen.
Ondanks dit laatste punt toch zeer tevreden.

Pluspunten

• Fotokwaliteit
  • Snelheid/scherm/bediening

Minpunten

• Batterij

d***********@g******** 19-03-2022

Tevredenheid over Motorola

Geschreven voor: Motorola 20

Ben een Motorola liefhebber en hebben al veel Motorola telefoons gehad tot volle tevredenheid en zelfs oudere modellen worden nog dagelijks gebruikt voor het afspelen van MP4's
Camera is voor de prijs excellent mijn volgende cellphone weer Motorola....

Pluspunten

• Probleemloos
  • Goede camera